Pastebėjote, jog pirkėjas buvo atėjęs į jūsų elektroninę parduotuvę, išsirinko prekes, susidėjo jas į krepšelį, bet svarbiausias – PREKĖS ĮSIGIJIMO – momentais taip ir neįvyko? Mūsų patirtis rodo, kad tam įtakos gali turėti įvairios „nesugaudytos“ el. parduotuvės smulkmenos. Norint jas pašalinti, rekomenduojama atlikti UX AUDITĄ, kurio metu yra surandamos visos internetinės svetainės ar mobiliosios programėlės klaidos, trukdančios patogiai naudotis arba erzinančios vartotojus apsipirkimo metu.
Gyvename pasaulyje, kur vartotojas yra pripratęs viską gauti čia ir dabar, o jei taip neįvyksta – jis tiesiog paspaudžia mygtuką „exit“. UX auditas padės tai sustabdyti.
Jei vartotojas greitai ir patogiai ras kelią iki norimo jūsų produkto, pardavimų skaičiai neabejotinai bus didesni nei ieškant prekės daugybės puslapių labirintuose.
Niekas taip negarantuoja sugrįžtančių klientų, kaip įgyta maloni ankstesnė vartotojo patirtis. Sukurkite tai, pašalinę visas kliūtis vartotojo kelyje link prekės.
Kuriant svetainę gali būti paliekama įvairių klaidų: lėtas krovimo greitis, negalimas pirkimas be registracijos, nepatogi prekių paieška, neatsidarančios nuotraukos ir t.t. UX auditas padės visas jas ištaisyti!
Yra neatsakytų klausimų? Kviečiame susisiekti el. paštu [email protected]